9.5.13

Kleine rechtzetting

Ik wil graag even iets duidelijk stellen, dat de afgelopen dagen al verschillende keren in twijfel is getrokken, en twijfel is nooit goed, dus bij deze help ik ze graag uit de wereld: Ik heb geen lief (medelevend gemompel vanuit de vriendenkring en oorverdovend gejuich uit het mannenkamp graag). Tot mijn eigen verrassing ben ik de afgelopen weken al aan verschillende vrienden van mij gekoppeld geweest. Het lijkt een beetje alsof een meisje dat op een paar weken na al haar hele leven single is geen gewone vrienden meer kan hebben, wel bij deze, ik heb ze wel. Het grootste deel daarvan valt trouwens op mannen, en hoe graag ik met hen ook zou trouwen, dat zal nooit gebeuren.

Ik vind het niet erg hoor, want ik vind die mensjes waarvan vermoed wordt dat ze mijn prins zijn altijd wel leuk, maar ik wil nu niet al die mannenharten die enkel en alleen voor mij slaan breken door geruchten over vermeende relaties die licht dan wel zeer onwaarschijnlijk zijn. Dus, bende aanbidders van me, waar jullie ook zitten, niet wanhopen, ik ben nog even vrij als de geest van Alladin (hoe schrijf je dat?) op het einde van het verhaal, als de meest vrijgevochten vrijheidsstrijder op aarde, als eender welke vogel die niet als huisdier gehouden wordt of als een zeer vrije vrije basisschool. Oh en, nu jullie hier toch zijn, maak jullie gelijk effe bekend, da's altijd handig om weten.

Met even terug te lezen besef ik dat dit wanhopig kan overkomen, maar neem het zo maar niet op. Ik red me prima, afgezien dan van mijn gebrek aan kooktalent en mijn nood aan een massage af en toe, maar het was dus gewoon iets dat me was opgevallen. Overigens, opmerkingen als 'wow, gij ziet er goed uit, hebt gij een lief?' kan ik ook nog wel aan. Ok, ik vind ze leuk. Heel leuk. Die heb ik trouwens niet verzonnen, maar echt gekregen vorige week, ging ik gelijk nog meer van stralen.

Maar dus, voorlopig blijft het antwoord op de -verdomd irritante- 'hoe is 't in de liefde'-vraag een onheilspellende stilte, een onbestemd gemompel of een oorvijg.

Wanhopig klinkend, maar gelukkig zijnde,
L

Geen opmerkingen:

Een reactie posten