8.3.13

Puber zijn is fijn!

Tot u schrijft een 21-jarige. 21 jaar en 9 dagen om precies te zijn. Het is een hele aanpassing hoor, dat ene eentje erbij. Ik heb toch een week moeten wennen aan het feit dat ik nu ook mag drinken in de VS, maar na lang nadenken heb ik toch besloten dat ik daar nog niet klaar voor ben, en dus nog even wacht met van dat recht gebruik te maken.

-in deze alinea zijn mogelijks wat onwaarheden te spotten-
Nu ik 21 ben doe ik uiteraard alleen nog maar volwassen dingen, dat spreekt voor zich. Ik ben altijd op tijd, ik lig elke avond weer vroeg in bed, en sta dan weer vroeg op om een gezonde ochtendwandeling te maken door een bedauwd Antwerpen, ik praat netjes met 2 woorden, mors nooit, en lees enkel nog boeken van de grootste, intelllectueelste auteurs. Want als een mens een dagje ouder wordt, dan dringt ook een gezonde en wijze levensstijl zich op, niet waar?

Maar dit weekend gooi ik alle volwassenheid overboord, en dat is waarom ik dit schrijf. Zodat als ik om de een of andere reden niet terugkeer, de mensheid weet dat ik dit weekend toch uitermate gelukkig ben geweest. Ik weet nu ook niet waarom ik niet zou terugkeren, maar toch, u weet maar nooit. Dit weekend ga ik, en hier is tromgeroffel wel op zijn plaats, op puberaal YOLO-girlsweekend aan zee. Het is een soort van vervolg op een weekend dat in 2008 plaatsvond, maar dan met nog puberaler gedrag dan 5 jaar geleden. Dat lijkt een tegenstelling, aangezien ik nu minder puberaal bén dan 5 jaar geleden, maar geloof mij, wie zijn best doet kan hele puberale dingen doen.

Voor de eventuele ouderen onder u -voel u niet beledigd, of bejaard, het wordt zelfs niet actief gebruikt door mijn generatie- 'YOLO' staat voor 'you only live once', en wordt door de gemiddelde 13-jarige gebruikt om te verklaren waarom ze domme dingen doen. Het slaat op niets, behalve op ons weekend, want omdat yolo en omdat wij dat nog niet wisten in onze puberteit, moeten wij dat dus nog eens overdoen. Voor verdere uitleg over het yolo-gegeven verwijs ik u graag door naar dit filmpje:



Dus, als ik, door te sterke Noordzeestroming, een impulsief huwelijk (you never know), of een intrede in een Knokse sekte, niet meer zou terugkeren, weet dat ik een zalig weekend heb gehad, en kom me desnoods eens opzoeken.

Ik ben ernaar aan het uitkijken als een klein kind, dus u zal me nu moeten excuseren want ik moet inpakken, uitpakken, inpakken en weer uitpakken, nog eens inpakken, en het hele huis doorrennen op zoek naar wat een mens toch in godsnaam meeneemt op puberaal YOLO-girlsweekend, want daar zijn geen standaardlijstjes voor.

(Nu nog) in alle volwassenheid,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten